ZALOGUJ 0,00 zł 0

Najczęściej zadawane pytania

Stawiamy na świeżość i wysoką jakość naszych produktów, dlatego na bieżąco wytwarzamy nasze produkty. Na przygotowanie zamówienia potrzebujemy od 1 do 2 dni roboczych.

Jeżeli nie możesz odebrać paczki w terminie możesz przedłużyć czas jej odbioru poprzez aplikację InPost Mobile. W aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia znajdź i kliknij w żółty przycisk Przedłuż. Opłać usługę (7,99 zł) poprzez BLIK, szybkie przelewy DotPay lub kartę płatniczą. Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 24 h. Więcej informacji znajdziesz na stronie InPost: https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie

Zamówienia wysyłamy do Paczkomatów InPost albo Kurierem InPost. W koszyku podczas składania zamówienia jest możliwość wyboru dogodnej formy transportu.

W naszym sklepie internetowym płatności są realizowane poprzez Przelewy24.pl. Można również opłacić zamówienie korzystając z przelewu tradycyjnego lub za pobraniem w dniu dostawy (Paczkomaty InPost, Kurier InPost).

Wszystkie produkty starannie zabezpieczamy przed transportem, tak aby bezpiecznie do Was dotarły. Soki w workach są umieszczane w kartoniki (każdy sok otrzymuje swój własny kartonik). Opakowania szklane zabezpieczamy folią bąbelkową/tekturą. Tak zapakowane produkty umieszczamy w kartonie wysyłkowym.

Zdecydowana większość paczek dochodzi do Was w całości. Raz na jakiś czas zdarza się, że zawartość paczki ulegnie zniszczeniu. Skontaktuj się z nami, jeżeli zauważysz problem z zamówionymi produktami – pomożemy ????! Najlepszy będzie kontakt mailowy. Podaj proszę numer zamówienia oraz prześlij zdjęcia, żebyśmy widzieli jakie produkty uległy zniszczeniu.

Zawsze starannie pakujemy zamówienia i dwa razy sprawdzamy zawartość paczki, ale nawet najlepszym zdarzają się pomyłki. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek braki w swoim zamówieniu to proszę poinformuj nas o tym mailowo: info@szczepanowka.pl. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

Tak! Po opłaceniu zamówienia dostaniesz od nas informację poprzez SMS i wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Zapraszamy serdecznie do sklepu stacjonarnego Szczepanówki po odbiór zamówienia. Adres sklepu: Kolonia Świdnik Mały 28A, 20-258 Lublin. Godziny pracy poniedziałek – piątek: 9 - 17, soboty: 9 – 12.

Niestety na chwilę obecną mamy zawieszone wysyłki za granicę.

Tak. Soki są poddawane krótkiej pasteryzacji, która pozwala na utrwalenie produktu przy jednoczesnym zachowaniu witamin i minerałów. Jaki jest termin przydatności soków w worku? Każdy sok w opakowaniu bag-in-box posiada swój termin przydatności do spożycia podany na etykiecie. Po otwarciu sok należy spożyć w przeciągu 14 dni.

Do soków nie dodajemy cukru. Posiadają jedynie naturalny cukier pochodzący z owoców.

Posiadamy sklep stacjonarny zlokalizowany na terenie naszego gospodarstwa. Adres: Kolonia Świdnik Mały 28A, 20-258 Lublin. Godziny otwarcia: pon – pt 9 – 17, sb 9 -12. Numer kontaktowy: +48 663 728 003

Tak! Wykonujemy usługowe tłoczenie soków z surowców Klienta. Minimalna ilość surowca, którą przyjmujemy do tłoczenia wynosi 300 kg. Wszelkie informacje związane z tłoczeniem soków znajdują się w zakładce "Usługa Tłoczenia". Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 663 728 003 lub mailowego: info@szczepanowka.pl. Pracujemy w godzinach 9 – 17 od poniedziałku do piątku.

Wiemy, że na początku może być problem z wyborem. Jeżeli planujesz odwiedziny sklepu stacjonarnego to na miejscu służymy radą. Chętnie pomożemy i doradzimy. Jeżeli zamawiasz produkty z dostawą to zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 663 728 003 lub mailowego: info@szczepanowka.pl.

Tak, można. Prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia. W takim wypadku nie dołączymy dowodu zakupu do paczki, zostanie on przesłany drogą mailową. Prosimy również o pozostawienie danych kontaktowych osoby składającej zamówienie w razie gdyby wystąpiły problemy z zamówieniem. Do zestawów prezentowych możemy dołączyć kartkę z odręcznie wypisanymi życzeniami. Jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji napisz proszę treść życzeń w uwagach do zamówienia.